عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 فروردين 1400
بازدید : 70
نویسنده : تصفیه آب صنعتی

اجزاي تشکيل دهنده دستگاه تصفيه آب صنعتي2021 

طرز کار دستگاه تصفيه آب صنعتي

رپرتاژ آگهي – يکي از رايج ترين روش تصفيه اب صنعتي، تصفيه آب اسمزمعکوس است؛ که به RO (reverse osmosis) نيز شهرت دارند يکي از مقرون به صرفه ترين،دقيق ترين روش تصفيه آب دربين چندين روش تصفيه آب صنعتي در جهان است. که بيس مکانيزم و عملکرد اين دستگاه بر پايه‌ي فشار است.به اين صورت که اب شور زلال که از سيستم پيش تصفيه خارج شده از طريق فشار توليد شده توسط‌ پمپ طبقاتي وارد فيلتر ممبرين يا به عبارتي ديگر وارد فيلتراصلي دستگاه اب تصفيه صنعتي شده و آب شيرين از آب خام جدا و خروجي فيلتر آب توليد و فاضلاب مي‌باشد، آب توليد، همان آب محصول مورد نظراست و آب فاضلاب همان آب خام به مراتب غليظ شده تر بدون هيچ مواد شيميايي اضافي است واين نکته يکي از محاسن برتري روش اسمزمعکوس نبست به ما بقيه روش‌هاي تصفيه آب صنعتي است.

تصفيه آب کشاورزي

متاسفانه وضعيت آب در سال‌هاي اخير با توجه به شرايط خشک سالي و گرماي هوا بدتر شده و شاهد اين هستيم که در مناطقي با هواي و خاک مناسب، آب با کيفيت جهت کشت در دسترس نيست بدين منظور از دستگاه‌هاي تصفيه آب صنعتي(https://abpaksazan.com/?p=4649)  ويژه صنعت کشاورزي استفاده مي‌‍شود تا آب به کيفيت استاندارد برسد. اين دستگاه بستگي به نوع محصول و متراژ زمين طبقه بندي شده و ساخته مي‌شوند. براي خريد آب شيرين کن آب کشاورزي به روش اسمزمعکوس RO به سايت آب پاکسازام مراجعه کنيد.

تعميرات دستگاه تصفيه آب صنعتي

مبحث تعمير دستگاه تصفيه آب صنعتي، بحث بسيار گسترده و تخصصي است که بسته به طراحي دستگاه و نوع مشکل بوجود آمده،از خرابي قطعات برقي تا مشکل در هرکدام از فيلترهاي سيستم و … متفاوت و گوناگون است، از اين رو اگر جهت تعميردستگاه تصفيه آب صنعتي به علت گسترده بودن نوع مشکل از تعميرکاران و يا تکنسين‌هاي متخصص استفاده نشود مي‌تواند باعث ايجاد هزينه‌ها و خرابي بيشتر در سيستم  شود.

فروش تجهيزات تصفيه آب صنعتي

بخاطر کسترش صنعتي تصفيه آب به دليل کمبود آب شيرين در دنيا، فروش و خريد تجهيزات تصفيه آب صنعتي نيز گسترش يافته و همين موضوع سبب شده تا تجهيزات و قعاط تقلبي در بازار بيشتر و بيشتر شود.(https://abpaksazan.com/?p=3591) از آن جايي که اين شرکت داراي بيش از 20 سال سابقه در صنعت تصفيه آب است توانايي تشخيص جنس اورجينال را از جنس تقلبي را داراست و از آنجايي که اين شرکت جزو طراحان و سازندگان دستگاه‌هاي تصفيه آب صنعتي نيز هست جهت دستگاه‌هاي خود از جنس‌هاي اورجينال و اصل استفاده کرده زيرا اين شرکت بر اين باور است که کيفيت خوب، خود بهترين تبليغ است و نياز به تبلغ ندارد،به عنوان مثال براي خريد و قيمت ممبران تصفيه اب صنعتي؛ قبل از خريد با مشاورين شرکت مشورت کرده و خريدي هوشمندانه را تجربه کنيد.

 سايت تصفيه آب abpaksazan.com به عنوان يکي از  اولين و بزرگ ترين ارائه دهندگان دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي

تصفيه آب صنعتي رزيني

اين دسته از روش تصفيه آب‌، داراي تنوع بسياري هستند. اين تنوع بالا به دليل متفاوت بودن نوع مکانيزم و عملکرد رزين‌ها به وجود آمده‌اند. به عنوان مثال يکي از پرکاربردترين دسته رزين، رزين‌هاي ميکس بد هستند که وظيفه‌ي کاهش تي دي اس را بر عهده دارند اما اين دسته از رزين‌ها احيا پذرير نيستند و اگر براي تي دي اس بالا بکار گرفته شوند زود اشباع مي‌شوند و عملا کارايي خود را از دست مي‌دهند. از دسته‌هاي پرکاربرد ديگر، رزين‌هاي آنيوني و رزين‌هاي کاتيوني را مي‌توان نام برد که اين دسته رزين‌ها جهت کاهش سختي‌هاي موجود در آب بکار گرفته مي‌شوند.که بسته به نوع املاح و سختي موجود در آب نوع رزين تغيير مي‌کند.اين دسته از رزين‌ها قابليت احيا شدن را دارند..

تعميرکار دستگاه تصفيه آب صنعتي

شيوه انتخاب و استخدام تعميرکار و تکنسين‌هاي اين شرکت جهت واحد خدمات، به اين صورت است که اين افراد مي‌بايست داراي فکر فني و هوش بالا به همراه شناخت کامل قطعات و تجهيزات ‌باشند. حال با آموزش و اصول تعميرات و خرابي‌هاي سيستم، يک فرد در مجموعه پرورش داده شده و به عنوان کارشناس اجازه فعاليت پيدا مي‌کند. ميانگين فعاليت کارشناسان و تکنيسين کادر خدمات شرکت به 7 سال مي رسد . و اين در حالي است که آموزش‌ها و دوره‌هاي قوي نيز در شرکت براي آن‌ها برگزار گرديده است.

 

نصب دستگاه تصفيه آب صنعتي در محل

اهميت سيستم RO در مجموعه‌ها و مکان‌هايي که دستگاه تصفيه آب صنعتي در آن نصب شده است، بر کسي پوشيده نيست . در بعضي از مواردي سيستم RO براي مکان خاص و کارهاي خاص ساخته مي‌شود. ماننده، بيمارستان‌ها، بخش دياليز بيمارستان‌ها، آزمايشگاه‌ها، دکل‌هاي نفتي (جهت تامين آب شرب و غيره)، تصفيه آب مرغداري‌ها، کشاورزي، تصفيه آب آزمايشگاهي  و… ارائه خدمات به اين واحد‌ها در اولويت و مهم مي‌باشد لذا با جان انسان و موجود زنده مرتبط است. به همين منظور ارائه خدمات شبانه روزي در هفت روز هفته به اين دليل است که اهميت داشته و بايست به آن توجه نمود.

امداد تصفيه آب صنعتي

واحد خدمات شرکت آب‌پاکسازان، با ارائه‌ي خدمات نوين در زمينه‌ي تعمير ونگهداري سيستم‌هاي تصفيه‌ي آب از قبيل mf , uf , ro و nf در ابعاد و مدال‌هاي مختلف هم‌چون دستگاه‌هاي تصفيه‌ي آب دريايي، کشاورزي، صنعتي، دام‌وطيور، پزشکي و شرب فعال مي‌باشد. شما مي‌توانيد از طريق تماس با مرکز خدمات اين شرکت، علاوه بر در خواست خدمات تعمير ونگهداري از مشاوره‌هاي فني‌ومهندسي به صورت کاملا رايگان استفاده نمائيد. هدف و اولويت اين واحد خدماتي ارئه‌ي سرويس‌هاي پشتيباني بر مبناي رضايت‌مندي مشتريان است، هم‌چنين مي‌توان به ويژگي‌هايي از قبيل پاسخ‌گويي در لحظه، ارئه‌ي خدمات در هفت روز هفته و بيست وچهار ساعت شبانه روز، سرعت عمل در سرويس‌دهي خدمات، استفاده از قطعات اصلي و باکيفيت اشاره نمود.

کاربرد فيلتر شني

همان طور که پيش‌تر اشاره شد، Sand filter به دليل مکانيزم به کار رفته در عين حال با هزينه تقريبا مناسب و ارزان کاربردهاي زيادي داشته و در تصفيه خانه هاي صنعتي، خانگي، نيمه صنعتي، استخر و … کاربرد دارد. از اصلي ترين کاربردهاي فيلترشني مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

https://abpaksazan.com/sand-filter/

  • تصفيه آب فيلتر شني استخري
  • پيش تصفيه Reverse osmosis
  • تصفيه پساب آب و فاضلاب
  • تصفيه آب شرب خوراکي
  • تصفيه آب کشاورزي
  • فيلتراسيون برج خنک کننده

مزاياي فيلتر شني آب پاکسازان قيمت ارزان فيلتر شني، نصب، نگهداري و تعمير آسان و خدمات پس از فروش شرکت در واحد سرويس تصفيه و همچنين تنوع بسيار بالا از نظر ظرفيت فيلتر شني و سرعت عبور آب و قدرت تصفيه آب بالا با حذف ذرات بيشتر از 100 ميکرون بعلاوه شستشوي آسان به روش معکوس مي‌باشد.

انواع فيلتر شني:

  1. فيلتر شني Slow
  2. فيلتر شني Rapid Gravity
  3. فيلتر شني Rapid Pressure

اجزاي دستگاه فيلتر شني

  • شير فيلتر و بکواش
  • شير اطمينان
  • لوله آب تصفيه شده
  • نازل فيلتر شني
  • صفحه زير فيلتر شني
  • شير آب خروجي
  • شير آب تصفيه شده
  • مسير آب پساب(فاضلاب)
  • لوله آب ورودي
  • شير تزريق پلي آلمينيوم کلرايد PAC
  • شير تزريق هيپوکريت
  • شير کنترل جريان
  • فلومتر آب ورودي
  • گيج فشار آب ورودي

روش بکواش کردن و نحوه نصب فيلتر کربني

فيلتراسيون کربن و سيليس براي از بين بردن ذران معلق و همچنين مواد شناور و قابل جمع شدن و کربن جهت حذف کلر، بو و گاهاً ميکروب استفاده مي‌شود. ذرات از طريق جذب يا محصور شدن(حصاردار شدن، ديوارکشي شدن، حصار کشيدن) فيزيکي برداشته مي‌شوند. در صورت فشار(نيرويي که همراه با شدت بر کسي يا چيزي وارد شود) بيش از حد فشار بر روي فيلتر، بايد آن را شستشو دهيد. سليس دانه بندي همراه با سيليس دانه درشت و صفحه نازل همچنين نازل فيلتر شني و دريچه تخليه سيليس با وروردي آب، خروجي آب و  دريچه ورود سيليس و همچنين شير اطمينان و خروجي آب بکواش طراحي و توليد شده توسط شرکت تصفيه آب پاکسازان.

توانايي نتيجه و محصول دادن فيلتر شني با حاصل، راندمان، فعل، کارکرد، ميزانکار، نتيجه فيلتر ماسه، يعني فيلتراسيون(فيلتراسيون شده، صاف کردن، از صافي گذشتن، از صافي گذراندن، تصفيه کردن) سطح و فيلتراسيون عمق تعيين مي‌شود. فيلتراسيون سطح شامل جمع آوري ذرات بالاتر از بستر فيلتر است. اين ذرات بطور مشترک يک توده متخلخل(دارايخللوفرج، پرمنفذ، خللوفرجدار، سوراخسوراخ، مشبک، منفذدار ≠ متراکم، متکاثف، فشرده، پرچگالي، پرتکاثف) کلان را تشکيل مي‌دهند که قادر است ذرات جديد را به روشي بسيار مؤثر جمع کند. فيلتراسيون عمق به طور کلي شامل ذرات کوچک‌تر است که جمع آوري آنها دشوارتر است و با جذب به ذرات ماسه وصل مي‌شوند. در هنگام شستشوي معکوس نسبت به خاک ناشي از فيلتراسيون عمق، از بين بردن سطح خاک آسان‌تر است.

از جمله کاربردهاي مهم فيلتر شني آب پاکسازان ميتوان به نيروگاهها، پتروشيمي و پالايشگاهها | تصفيه خانه هاي آب و فاضلاب | کليه سيستمهاي حرارتي و برودتي | استخرهاي شنا | صنايع لاستيک و پلاستيک | صنايع شيشه | صنايع فولاد و فلزات | صنايع رنگ | صنايع کاغذ سازي، شيميايي و نساجي اشاره نمود.

خدمات آب پاکسازان تعريفي جديد از خدمات پس از فروش

پيشنهاد ما  قبل از خريد دستگاه تصفيه آب صنعتي RO  از راهنمايي کارشناسان مجرب مجموعه آب پاکسازان براي انتخاب دستگاه متناسب با نياز خود استفاده نمائيد.

منابع مقاله :

تصفيه آب صنعتي رزيني

مزايا تصفيه آب صنعتي

تصفيه آب اسمز معکوس

معايت تصفيه آب صنعتي

دستگاه تصفيه آب صنعتي اقساطي

تصفيه آب کشاورزي

بهترين تصفيه آب صنعتي

بهترين دستگاه تصفيه آب صنعتي


 



:: برچسب‌ها: دستگاه اب شیرین کن , تصفیه ابپاکسازان , شرکت تصفیه آب پاکسازان , دستگاه تصفیه اب صنعتی ,
تاریخ : یک شنبه 22 فروردين 1400
بازدید : 66
نویسنده : تصفیه آب صنعتی

رایج ترین روش تصفیه آب صنعتی 2021

سازنده تصفیه اب صنعتی

مواردی که به واسطه کربن اکتیو حذف می‌شود

* cl

* NO32

* آفت کش‌ها

* علف کش‌ها

کارشناسان شرکت آب پاکسازان مشاوره‌های لازم را به منظور خرید گزینه مناسب با توجه به محیط و هدف مورد نظر ارائه خواهند داد.

انواع فیلتر شنی

انواع فیلترشنی شرکت تصفیه آب پاکسازان به ترتیب زیر می‌باشد.

1. فیلترشنی frp

2. فیلترشنی Steel

3. فیلترشنی Metal

4. فیلترشنی Galvanized

5. فیلترشنی Concrete

6. فیلترشنی ST37پ

مخزن فیلتر شنی

1. آنتراسیت (کربن فعال)

2. سیلیس ریز 0.3 تا 1 میلی متر

3. سیلیس متوسط 1 تا 3 میلی متر

4. سیلیس متوسط و درشت 3 الی 8 میلی متر

فیلترهای شنی تحت فشار مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نوع از انواع فیلترهای مورد استفاده برای استخرها می‌باشد که با ایجاد سرعت مناسب برای فیلتراسیون، تصفیه‌ای مطلوب را فراهم می‌سازد. این نوع از فیلترها مجهز به دیفیوزهای گالوانیزه(Galvanization) در قسمت بالا هستند که آب را برای تصفیه بهتر بر روی بستر شنی روی فیلتر پخش می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتروارد https://abpaksazan.com/sand-filter/ این لینک شده و با مشاوره رایگان خریدی هوشمندانه داشته باشید.

مراحل ثبت سفارش تصفیه آب صنعتی

مرحله اول این است که مالکان و دارندگان سیستم RO می‌توانند از طریق تماس با تلفن‌های شرکت سفارش خود را ثبت نمایند.

مرحله دوم پس از تماس، کارشناسان مربوطه با توجه به نوع دستگاه، محل دستگاه، نوع خرابی دستگاه و ظرفیت دستگاه ،(https://abpaksazan.com/?p=3591) تکنسین خود را به محل اعزام می‌کند. لازم به ذکر است به هنگام ارسال کارشناس مربوطه، تمامی وسایل‌های مربوط به دستگاه، همراه واحد اعزامی می‌باشد و این موضوع باعث رفع مشکل در یک نوبت می‌گردد، که خود باعث کاهش هزینه و سرعت بخشیدن به کار می‌شود.

مرحله سومبعد از این که درخواست شما توسط شرکت ثبت و تایید شد، کارشناس مربوطه جهت اعزام با شما تماس خواهد گرفت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد. این کار معمولاً به دلیل تعیین زمان مناسب جهت حضور کارشناس صورت می‌گیرد.

پس از انجام کار و تعمیر دستگاه، فرمی کامل از شرح کار توسط کارشناس مربوطه تکمیل می‌گردد. این فرم شامل اطلاعات مشتری، آدرس و محل دستگاه، قطعات استفاده شده، قطعات مورد نیاز در آینده، پارامترهای اصلی دستگاه (https://abpaksazan.com/?p=4649) قبل از انجام خدمات، پارامترهای اصلی دستگاه بعد از انجام خدمات و غیره ثبت می‌گردد. این فرم توسط دارنده دستگاهتصفیه آب صنعتی تایید می‌شود. این فرم به مشتری این دید را می‌دهد که چه قطعاتی در دستگاه تصفیه اب صنعتی خود تعویض شده، قبل و بعد از انجام خدمات چه اتفاقی رخ داده است.

فیلتر شنی

دستگاه فیلترشنی تصفیه آب پاکسازانو یا صافی‌شنی یکی از پرکاربردترین این روش‌ها برای کاهش غلظت جامدات معلق در آب از جمله ذرات شن و ماسه موجود در فیلتر شنی آب حاوی کدورت را را از خود عبور می‌دهد. ساخت و طراحی فیلترشنی یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط گروه مهندسی آب پاکسازان می‌باشد که توسط مهندسین با تجربه در حوزه تصفیه آب صنعتی صورت می‌گیرد.

https://abpaksazan.com/blog/

به منظور ارائه سفارش طراحی و تولید فیلترشنی کند، تند و تحت فشار، ثقلیو یا خرید فیلتر شنی‌های صنعتی تولید شده توسط این مجموعه می‌توانید از راه‌های ارتباطی ?? 09166915090 جناب آقای مهندس قدکساز ?? 06133739660 واحد فروش شرکت، به جهت مشاوره رایگان استفاده نمایید.

رایج ترین روش تصفیه آب صنعتی سیستم اسمز معکوس RO

پیشنهاد ما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی RO  این است که از راهنمایی کارشناسان مجرب مجموعه آب پاکسازان برای انتخاب دستگاه متناسب با نیاز خود استفاده نمائید. 

به گزارش بازرگانیخبرگزاری مهر،تصفیه آب صنعتی Industrial wastewater treatment رایج‌ترین روش تصفیه آب به روش اسمز معکوس علی الخصوص برای استفاده‌، جهت ظرفیت‌های مختلف و با دقتتولید بالا می‌باشد، بیس مکانیزم اسمزمعکوس تصفیه آب صنعتی بر مبنای فشار می‌باشد. دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی RO از جهت مقدار ظرفیت تولید به چهار دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند. پکیج تصفیه اب صنعتی اسمز معکوس شرکت تصفیه آب پاکسازان در ظرفیت‌های مختلف در پروژه‌های خانگی، ساختمانی، نیمه صنعتی و سازنده و طراح پروژه‌های عظیم دستگاه‌های تصفیه RO آب صنعتی به جهت تولید آب تصفیه شده از نمک زدایی آب لب شور و دریایی و همچنین سازنده دستگاه تصفیه آب قابل هم و آب شیرین کن‌های کانتینری، در ادامه این مطلب با خدمات این شرکت آشنا می‌شوید.

تصفیه آب صنعتی کوچک

دستگاه‌های تصفیه اب صنعتی کوچک به دستگاه‌هایی از ظرفیت 2.5 مترمکعب در شبانه روز (2500 لیتر در 24 ساعت) تا 75 مترمکعب درشبانه روز (75000 لیتر در 24 ساعت) گفته می‌شوند. ازاین دستگاه‌ها معمولاً برای اورگان‌های دولتی، کارگاه‌های خصوصی، گلخانه‌های با ابعاد کوچک، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و آب تصفیه فروشی‌هابکار گرفته می‌شوند.

تصفیه آب صنعتی متوسط

دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی متوسط به دستگاه‌هایی از ظرفیت 75 مترمکعب درشبانه روز (75000 لیتر در 24 ساعت) تا 300 مترمکعب درشبانه روز (300000 لیتر در 24 ساعت) گفته می‌شوند. دستگاه تصفیه آب صنعتی سیستم اسمز معکوس معمولاً جهت استفاده کارخانجات دیگ‌های بخار، کولینگ تاورها، مصارف کشاورزیو مرغداری‌ها می‌باشد.

???? سایت تصفیه آب abpaksazan.com به عنوان یکی از ???? اولین و بزرگ‌ترین ارائه دهندگان دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی | نیمه صنعتی با تمامی قطعات و تجهیزات جانبی اصلی تصفیه‌آب‌صنعتی‌(شرکت‌آب‌پاکسازان)

 تصفیه آب صنعتی بزرگ

دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی بزرگ به دستگاه آب شیرین کنی گفته می‌شود که پتانسیلی از ظرفیت 300 مترمکعب در شبانه روز (300000 لیتر در 24 ساعت) تا 1000 مترمکعب درشبانه روز (1000000 لیتر در 24 ساعت) را داراست. این دستگاه‌ها از حساسیت بالاتری نسبت به دستگاه‌های سایز متوسط و کوچک طراحی وتولید می‌شود زیرا ساخت این دستگاه‌ها هزینه اولیه بالایی دارد و معمولاً در کارخانه‌های بزرگ استفاده می‌شوند.

تصفیه آب صنعتی جاینت

دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی جاینت به دستگاه‌هایی از ظرفیت 1000 مترمکعب در شبانه روز (1000000 لیتر در 24 ساعت) به بالا گفته می‌شوند.این دستگاه‌ها مانند دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی بزرگ از حساسیت بسیار بالایی درطراحی و تولید برخوردارند. از این سیستم‌ها با ظرفیت به این عظیمی در کارخانه‌جات خاص و گاهاً در تصفیه خانه‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

سیستم تصفیه اب صنعتی اسمزمعکوس شرکت تصفیه اب پاکسازان

از جمله خدماتی که توسط تیم امداد تصفیه قابل ارائه می‌باشد:

1. نصب دستگاه تصفیه آب در تمامی ظرفیت‌ها

2. تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت 5 مترمکعب در شبانه روز تا ظرفیت نامحدود

3. تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب تخصصی و ویژه مانند تصفیه آب آزمایشگاهی، تصفیه صنعتی پزشکی و داروسازی تصویر صنعتی آب دریا

4. سرویس کامل دستگاه تصفیه آب صنعتی جهت افزایش کارایی و بهره وری تولید

5. اسید شویی و احیای فیلترهای ممبرین صنعتی جهت کاهش هزینه خرید مجدد فیلتر ممبرین

6. ارائه برنامه زمانبندی شده دقیق برای سرویس‌های دوره‌ای دستگاه تصفیه آب صنعتی جهت جلوگیری از خرابی

سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی کاری پیچیده و بسیار تخصصی است انواع دستگاه تصفیه آبصنعتی بر خلاف نمونه‌های خانگی و نیمه صنعتی قطعات و فیلترهای آب متفاوتی بوده و اگر سرویس و عیب یابی دستگاه تصفیه آب صنعتی درست انجام نشود ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی به مالک آن وارد نماید ما تیمی ویژه تخصصی از کارشناسان تعمیرکار تصفیه آب صنعتی، نصاب تصفیه آب صنعتیو… داریم که پروژه‌های بسیار متنوعی را اجرا کرده‌اند از طراحی و تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت بالا تا طراحی و تولید تصفیه صنعتی مخصوص داروسازی آزمایشگاه

پیشنهاد ما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی RO از راهنمایی کارشناسانمجرب مجموعه آب پاکسازان برای انتخاب دستگاه متناسب با نیاز خود استفاده نمائید.

امکان مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان مجرب تصفیه آب ?? 09166915090 مهندس قدکساز ?? 06133739660 واحد فروش شرکت

برای بهره مندی از این امکان از طریق شماره‌های فوق الذکر با شرکت آب‌پاکسازان در ارتباط باشید.

منابع :

تصفیه اب صنعتی RO

تصفیه آب صنعتی رزینی

مزایا تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب اسمز معکوس

معایت تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی اقساطی

تصفیه آب کشاورزی

بهترین تصفیه آب صنعتی

بهترین دستگاه تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب وپسابهای صنعتی



:: برچسب‌ها: اب شیرین کن صنعتی , تصفیه اب‌پاکسازان ,
تاریخ : یک شنبه 22 فروردين 1400
بازدید : 85
نویسنده : تصفیه آب صنعتی

به روزترین ترین روش‌های تصفیه آب صنعتی 2021

انواع سیستم‌های اسمز‌معکوس

به عنوان یک طرح اساسی، تمام واحدهای اسمز‌معکوس با عبور آب از غشای نازک و نیمه تراوا جهت حذف ناخالصی‌های معلق و محلول و آلودگی‌ها، آب را تصفیه می‌کنند. انواع مختلف سیستم‌ها و مشخصات اسمز‌معکوس با توجه به کاربرد مورد نظر مورد نیاز هست. عوامل موثر بر عملکرد سیستم فیلتر اسمز‌معکوس شامل جریان، تعداد مراحل، انواع غشاها و فشار پمپ هستند.

فیلتر شنی دستگاه تصفیه آب صنعتی

پخش جریانی

سرعت فیلتر یک سیستم RO به عنوان جریان شناخته می‌شود. واحدهای اسمز‌معکوس با جریان زیاد بیشتر تصفیه آب را در روز تولید می‌کنند، در حالی که سیستم‌های با جریان کم بسیار کمتر تولید می‌کنند. میزان شستشوی برنامه شما به میزان آب شیرین مورد نیاز روزانه شما بستگی دارد.

فازها و انواع غشاها

علاوه بر غشا semi نیمه تراوا، بیشتر سیستم‌های اسمز‌معکوس مراحل پردازشی دیگری دارند که به تصفیه بیشتر آب و محافظت از غشا os اسمز‌معکوس در برابر بقایای بزرگتر کمک می‌کند. به طور معمول، سیستم‌های اسمز‌معکوس دارای سه مرحله، چهار مرحله یا پنج مرحله هستند. تعداد مراحل نشان می‌دهد که آب از طریق چندین فیلتر و غشا جهت تصفیه عبور می‌کند.

یک سیستم اسمز‌معکوس سه مرحله ای استاندارد دارای سه نوع فیلتر هست:

فیلتر رسوب جهت کاهش ذرات بزرگ مانند آلودگی و زنگ زدگی در آب کار می‌کند.

فیلتر کربن علاوه بر سایر آلاینده‌های کوچکتر، VOC‌ها و کلر موجود در آب را نیز کاهش می‌دهد.

غشای RO نیمه نفوذ پذیر تقریباً تمام ناخالصی‌های باقیمانده را از بین می‌برد.

سیستم‌های دارای مراحل بیشتر دارای فیلترهای کربن اضافی یا غشاهای دیگر هستند. در Complete Water Solutions، ما بیش از 43 نوع غشا جهت سیستم‌های فیلتراسیون اسمز‌معکوس ارائه می‌دهیم. به عنوان یک قانون کلی، مراحل بیشتر منجر به تصفیه و تصفیه آب بیشتر می‌شود. برخی از سیستم‌های اسمز‌معکوس شامل مراحل اضافی جهت سایر سیستم‌ها مانند یونیزاسیون هست. این سیستم‌ها معمولاً RO / DI نامیده می‌شوند.

فشار پمپ

جهت برنامه‌هایی که به سیستم فیلتراسیون RO بسیار متمرکز نیاز دارند، فشار پمپ بیشتری لازم هست. این محلول‌ها حاوی آلاینده‌های بیشتری هستند و فشار بیشتر باعث می‌شود تا آب تغذیه با کارایی بیشتری از طریق سیستم‌های تصفیه RO و غشا جریان یابد. جهت آب آلوده کمتر، فشار پمپ کمتری لازم می‌باشدزیرا به راحتی از غشا عبور می‌کند.

مقاله پربازدید مربوط:  دستگاه تصفیه آب‌پاکسازان صنعتی چیست

برنامه‌های اسمز‌معکوس

از سیستم‌های تصفیه آب اسمز‌معکوس می‌توان جهت تصفیه آب جهت کاربردهای مختلف تجاری و صنعتی استفاده کرد. نوع سیستم اسمز‌معکوس مورد نیاز جهت کاربرد شما به عواملی مانند کیفیت آب خوراک، نیاز آب محصول تحت درمان و مقدار آب مورد نیاز محصول بستگی دارد.وقتی تجهیزات، قطعات و غشاهای اسمز‌معکوس را از Complete Water Solutions خریداری می‌کنید، به محصولات با کیفیت و تیمی از متخصصین آموزش دیده که می‌توانند در هر سیستم یا تعمیر و نگهداری مورد نیاز جهت سیستم اسمز‌معکوس شما کمک کنند، دسترسی پیدا می‌کنید. ما همچنین می‌توانیم سیستم‌های مربوط به اسمز‌معکوس را از هر شرکت یا سازنده ای تعمیر یا سرویس دهیم، صرف نظر از اینکه از کجا خریداری شده اند.

کاربردهای صنعتی اسمز‌معکوس

سیستم‌های اسمز‌معکوس صنعتی جهت صنایعی که نیاز به تصفیه آب دارند، مانند:

  • داروشناسی
  • میکروالکترونیک
  • هیدروپونیک
  • سلطنتی
  • نیروگاه‌ها و دیگ‌های بخار آب را تغذیه می‌کنند
  • تولید لبنیات

بسیاری از این صنایع جهت اطمینان از آلودگی محصولاتشان به آلاینده‌های ناخواسته به خالص ترین آب نیاز دارند. آب خالص اسمز‌معکوس همچنین راهی جهت محافظت از تجهیزات دیگر در برابر صدماتی می‌باشدکه ممکن می‌باشددر اثر تجمع آلاینده‌های آب در طول زمان ایجاد شود.

سیستم‌های اسمز‌معکوس همچنین در بسیاری از مکان‌های تجاری مانند آب آشامیدنی خالص، آب جز component و آب آزمایش استفاده می‌شود:

  • مهمان نوازی
  • امکانات پزشکی مانند بیمارستان‌ها
  • تولید مواد غذایی و نوشیدنی
  • مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های مسکونی
  • اتمام و آبکاری فلز
  • رستوران و بار

آب شیرین کن

انواع خاصی از سیستم‌های اسمز‌معکوس جهت کاربردهای دیگر استفاده می‌شود. به عنوان مثال، واحدهای نمک زدایی از پمپ‌های فشار بالا جهت پمپاژ آب دریا از غشاهای خود جهت حذف نمک استفاده شده مانند شهرداری‌های ساحلی و قایق‌های تفریحی استفاده می‌کنند. واحدهای آب نمک شور را با غلظت کمتری نسبت به آب دریا فیلتر می‌کنند.خلوص آب با اسمز‌معکوس با استفاده از فشاری که به آب وارد می‌شود، حاصل می‌شود و مجبور می‌شود وارد غشایی نیمه تراوا شود که ناخالصی‌های محلول مانند کلر، نمک یا ذرات بزرگ را از بین می‌برد. سیستم‌های اسمز‌معکوس می‌توانند فلزات سنگین مانند آرسنیک، سرب و فلوراید را از بین ببرند. این ذرات و آلودگی‌ها پس از حذف، با فاضلاب پاک شده و ذخیره نمی شوند. نگهداری آسان به دلیل تمیز کردن / اصلاح غشاهای اسمز‌معکوس، فیلترها و گاهی اوقات سیستم ضد عفونی کننده سیستم. این نوع سیستم گزینه ای با کاربرد آسان و نگهداری آسان جهت دستیابی به فیلتراسیون آب را فراهم می‌کند.

سیستم‌های تصفیه آب با اسمز‌معکوس

مزایای اسمز‌معکوس نسبت به محلول‌های کامل آب

مشخصات تجهیزات اسمز‌معکوس خود را در کاتالوگ آنلاین ما مشاهده کنید

محلول‌های کامل آب به مواد اولیه با کیفیت عالی که جهت کاربردهای آب خالص طراحی شده اند مجهز هستند. از فناوری اسمز‌معکوس در بسیاری از کاربردهای نمک زدایی، فرآیند کاهش رسانایی TDS / و تأمین آب با خلوص بالا استفاده می‌شود. اسمز‌معکوس (RO) می‌تواند در ساختمان‌های مسکونی، تجاری یا صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. ما به عنوان ویسکانسین آب، سال‌ها تجربه در سیستم‌های تصفیه آب با اسمز‌معکوس داریم.

بهترین سیستم فیلتر اسمز‌معکوس

ممکن می‌باشداینجا باشید زیرا در حال جستجوی آب آشامیدنی بی خطر جهت خود و خانواده خود هستید یا می‌خواهید در مورد سیستم‌های فیلتراسیون آب اطلاعاتی کسب کنید.

متأسفانه، آب شیر شما دیگر ایمن نیست، حتی اگر آب یا چاه‌های شهری "با کیفیت بالا" داشته باشید. علاوه بر این، هیچ تضمینی جهت بهتر بودن آب بطری از شیر وجود ندارد.

اسمز‌معکوس چیست؟

اسمز‌معکوس (reverse osmosis) نوعی فیلتراسیون خاص می‌باشدکه از غشای نازک و نیمه تراوا با منافذی به اندازه کافی کوچک جهت عبور از آب خالص و رد ذرات بزرگتر مانند نمک‌های محلول (یون‌ها) و سایر ناخالصی‌ها استفاده می‌کند. RO جهت تولید آب با خلوص بالا جهت سیستم‌های آب آشامیدنی، دیگهای بخار صنعتی، داروها، شیرین سازی آب دریا، فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی، مواد آرایشی و سایر موارد استفاده می‌شود. این یک فناوری بوده که بیش از یک قرن شناخته شده هست، اگرچه تا دهه 1960 تجاری نبود.

منابع :

تصفیه آب صنعتی رزینی

معایت تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی اقساطی

مزایا تصفیه آب صنعتی

تصفیه اب صنعتی RO

تصفیه آب اسمز معکوس



:: موضوعات مرتبط: تصفیه آب صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: تصفیه اب‌پاکسازان ,
تاریخ : یک شنبه 1 فروردين 1400
بازدید : 73
نویسنده : تصفیه آب صنعتی

 

اهمیت داشتن یک وب سایت ایده آل و حرفه ای بر هیچ کس پوشیده نیست. در دنیای مجازی با رقابت بسیار سنگین در اینترنت جهت جذب کاربر ، سایت هایی موفق هستند که علاوه بر دارا بودن طراحی گرافیک زیبا و منحصر به فرد ، اصول برنامه نویسی و اصول بهینه سازی (سئو)  را رعایت کرده باشند.

لوگو پلاس

لذا طراحی سایت باید توسط گروه کاملا تخصصی ، حرفه ای با داشتن تجربه کافی و رزومه ای قوی در زمینه  طراحی سایت  انجام گردد.
طراحی سایت دراهواز با توجه به نزدیک بودن این شهر به تهران و اهمیت گردشگری مذهبی این شهر و پتانسیل بالای شهر برای افزایش میزان درآمد ها اهمیت بسزایی دارد.
شرکت طراحی سایت سارگون با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی سایت (سئو سایت)،برنامه نویسی اندروید، در شهر اهواز برای تمام فعالان در بخش های اقتصادی، مطبوعاتی،گردشگری،پزشکی و درمانی، آموزشی و دانشگاهی نرم افزار تحت وب تخصصی طراحی کرده است. در لیست زیر میتوانید با بخشی از این وب سایت ها آشنا شوید:

  • طراحی سایت شرکتی
  • ساخت فروشگاه اینترنتی
  • طراحی بانک مشاغل
  • طراحی سایت دكوراسیون
  • طراحی سایت املاک
  • طراحی سایت صنعتی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سايت دانلود
  1. قدمت بالا در زمینه طراحی سایت 
  2. برنامه نویسان خبره 
  3. تیم حرفه ای بهینه سازی سایت
  4. نرم افزار تخصصی طراحی سایت
  5. سرعت بالای سایت های طراحی شده
  6. سرور تخصصی و بسیار قدرتمند
  7. طراحی سایت ارزان 
  8. گرافیک تخصصی (UI)
  9. کاربر پسندی پنل مدیریتی
  10. مشاوره تخصصی در زمینه طراحی سایت مشاغل مختلف
  11. طراحی کاربرپسند محیط سایت با گرافیک هدایت کننده

شرکت طراحی سایت لوگو پلاس (طراحی لوگو )

  • بهترین مشاور و خدمتگذار در زمینه
  • طراحی وب سایت
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • بهینه سازی سایت

آماده خدمت به شما برای حضوری مقتدرانه در دنیای وب است.
تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین خدمات طراحی وب سایت را با ارزانترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. 

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد طراحی سایت بصورت رایگان در اهواز ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با ما تماس بگيريد.

برای مشاهده گزیده ای از سایت های شرکت سارگون بر روی لینک نمونه کارهای طراحی وب کلیک نمائید.

اهواز(به لری:Jasyç) یکی از شهرهای لرنشین جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. این شهر همچنین مرکز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان واقع شده‌است. پیش از ایجاد این شهر، در حدود ۶ کیلومتری آن، یک شهر قدیمی به نام «تل خسرو» قرار داشت که زمانی مرکز نفوذ خوانین بویراحمد علیا بوده‌است. اینک به جز تپه‌های پراکنده و یک روستا، اثری دیگر از آن باقی نمانده‌است. تل خسرو متجاوز از دو هزار سال قدمت دارد. لیکن احداث ابنیهٔ معاصر در پیرامون آن، بعد از سال ۱۳۰۹ خورشیدی شروع شده و تا سال ۱۳۲۳ ادامه یافت و پس از آن متروک شده‌است. اهواز در کنار رودخانه بشار در تپه‌های متعدد در ارتفاع ۱۸۷۰ متری از سطح دریا قرار گرفته، این شهر که تا سال ۱۳۴۹ از توابع شهرستان کازرون بود جدا شد و برای ۶ سال به شهرستان بهبهان داده شد و در نهایت در سال ۱۳۵۵ و با جدا شدن استان از استان فارس، به مرکزیت استان کهگیلویه و بویراحمد در آمد. در فصل زمستان برف زیادی در این شهر می‌بارد و اکثر نقاط و ارتفاعات اطراف آن برای مدتی طولانی پوشیده از برف باقی می‌ماند. شهر اهواز ۱۸ کیلومتر وسعت یافته‌است.

خدمات تخصصی طراحی سایت در اهواز

با توجه به اینکه شرکت طراحی وب سایت فراتک در طول فعالیت خود از سال 1383 تا کنون توانسته است بیش از 950 نمونه کار طراحی سایت موفق از خود به جای بگذارد و از آنجایی که تا کنون خدمات طراحی سایت شرکت فراتک محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نبوده ، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت قدرتمند در کشور، آماده ارائه خدمات طراحی سایت دراهواز همانند سایر شهرها و استان های کشور است.

شرکت داده پردازی فراتک نه تنها به عنوان طراح سایت در اهواز امکان فعالیت دارد بلکه در اقصی نقاط کشور نیز به فعالیت پرداخته و موفق به ارائه خدمات طراحی وب سایت در کلیه شهرهای کشور از جمله اهواز نماید.

نحوه انجام طراحی وب سایت در اهواز

https://goo.gl/maps/Fgq8YihQySZuT1RU8

موفقیت شرکت فراتک در ارائه خدمات طراحی سایت اهواز و سایر شهرها در بهینه بودن روال ارائه خدمات طراحی وب و پشتیبانی سایت می باشد که براساس این روال زمانی که از شهری همانند اهواز جهت ارائه خدمات طراحی سایت تماسی با شرکت برقرار می شود ابتدا کارشناسان شرکت، به دریافت خواسته و نیازهای مشتریان پرداخته و سپس براساس خواسته های مطروحه به ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می پردازند و بهترین پیشنهاد طراحی سایت را براساس نیاز آن مشتری در اهواز به وی ارائه می دهند. سپس در صورتی که شخص یا شرکت درخواست کننده خدمات طراحی سایت در اهواز تمایل به همکاری با شرکت طراحی سایت فراتک داشته باشد همکاران ما جهت پیگیری سفارش و اعلام قیمت طراحی سایت مشتری اهواز با وی در تماس بوده و نسبت به عقد قرارداد اقدام می نمایند. لازم به ذکر است برای طراحی وب سایت در اهواز لزوما نیازی به حضور شرکت طراح سایت در اهواز نبوده و این خدمات می تواند از راه دور نیز صورت پذیرد. پس از تکمیل روال اداری سفارش، پروژه طراحی وب سایت اهواز وارد مرحله اجرایی شده و شرکت طراح به طراحی تخصصی وب سایت اهواز می پردازد. لازم به ذکر است در زمان انجام این پروژه طراحی وب سایت حرفه ای اهواز ، کلیه مکاتبات و ارتباطات بین شرکت طراحی و مشتری اهواز از طریق پورتال مشتریان فراتک صورت می پذیرد و مشتری طراحی سایت در اهواز در تمام مدت زمان انجام پروژه با شرکت طراحی سایت در ارتباط خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به لزومطراحی سایت حرفه ای اهواز شرکت فراتک بسته به نوع پروژه با استفاده از کلیه استانداردهای روز طراحی وب سایت، اقدام به پیاده سازی و تحویل پروژه طراحی سایت در شهر اهواز می نماید. پس از آماده شدن وب سایت سفارش داده شده و پایان یافتن طراحی حرفه ای وب سایت اهواز ، همکاران ما آموزش نحوه کار با وب سایت با مشتری اهواز در تماس بوده و آموزش های تصویری لازم را ارائه می دهند.

 منبع لوگو پلاس https://logoplus.ir/


https://zaya.io/snvo3 https://yun.ir/lh2s9b
https://bit.ly/38AKZij https://tinyurl.com/4h6skbd9
https://is.gd/KlJ84j https://1da.ir/7bNOp

 


فرمول شیمیایی آنتی اسکالانت عوارض آنتی اسکالانت مواد تشکیل دهنده آنتی اسکالانت فرمول تزریق انتی اسکالانت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت آب پاکسازان و آدرس abpaksazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com