پرسش و پاسخ تصفیه اب صنعتی [سال2021]


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400
بازدید : 83
نویسنده : تصفیه آب صنعتی

پرسش و پاسخ تصفیه اب صنعتیRO

 

 

از کدام تمیز کننده غشا استفاده کنم؟ 

پاک کننده غشا مورد نیاز ممبرین 4 اینچ به نوع رسوب دهی غشا بستگی دارد. برای عیب یابی به صفحه زیر مراجعه کنید:
 

در مغولستان ما از عناصر RO Dow / Hydranautics BW30LE-4040 استفاده می کنیم ، آبهای زیرزمینی را با مقدار زیاد TDS (بدون مواد آلی) تصفیه می کنیم. برای CIP ، آیا می توانیم از HCl به عنوان ماده تمیز کننده استفاده کنیم؟ ما Cirtic Acid نداریم و حمل و نقل مدت زمان زیادی طول می کشد (عبور از مرزهای چین). اگر بتوانیم از HCl استفاده کنیم ، از چه دوز یا مقاومت محلول استفاده کنیم؟ 

بله ، می توانید از HCl استفاده کنید. در حین هم زدن (مخلوط کردن) خیلی آهسته و با احتیاط اسید را به آب اضافه کنید تا PH 3 داشته باشید (زیر 2 نروید). از این آب استفاده کنید و برای تمیز کردن گردش دهید. 

آنتی اسکالانت برای کاربرد تصفیه آب با اسمز معکوس چگونه کار می کند؟  

آنتی اسکالانت پیش تصفیه ای است که قبل از ورود آب خوراک به غشاهای RO به آب خوراکی تزریق می شود. وجود آن واکنش بین منیزیم کلسیم و بی کربنات را به تأخیر می اندازد. این نتایج در حال تمیز شدن نیست که آب توسط RO تصفیه می شود. از آنجا که طول آب در سیستم غشا membrane در طی درمان نسبتاً کوتاه است ، از تشکیل مقیاس جلوگیری می شود.

 بیشتر بدانید

cutt.ly

تفاوت Flocon 260 Antiscalant / Dispersant و Coagulant چیست؟  

Flocon 260 Antiscalant برای جلوگیری از رسوب سختی آب در هنگام تصفیه آب با اسمز معکوس استفاده می شود. ماده ضد عفونی کننده همچنین حاوی ماده پراکنده کننده ای است که از واکنش آهن و آلومینیوم در آب با ماده ضد عفونی کننده و م inثر نبودن آن جلوگیری می کند. 

از طرف دیگر ، Coagulant برعکس عمل می کند. برای ایجاد لخته شدن و نشستن مواد جامد معلق که ممکن است در آب وجود داشته باشد ، استفاده می شود. منظور ما از انعقاد این است که ذرات بسیار ریز مواد معلق در کنار هم قرار می گیرند و به یک خوشه بزرگتر تبدیل می شوند که راحت تر از ذرات معلق کوچکتر می شود. ذرات معلق ریز موجود در آب به طور معمول دارای بار الکتریکی هستند. انعقاد ، حذف بار را تسهیل می کند و اجازه می دهد ذرات لخته و ته نشین شوند. به طور خلاصه ، از ماده منعقد کننده برای حذف مواد جامد معلق استفاده می شود. 

در فرآیند غشایی ، از منعقد کننده ها فقط در شرایط نادر استفاده می شود. بسیاری از مواد منعقد کننده می تواند برای غشاها مضر باشد. از منعقد کننده ها معمولاً در سیستم های تصفیه آب شهری استفاده می شود. 

به طور خلاصه: از ضد انعطاف پذیری برای سختی استفاده می شود که در آب حل می شود و از ماده منعقد کننده برای مواد جامد معلق استفاده می شود. 

* برای اطلاعات بیشتر و سفارش سفارش Flocon 260 Antiscalant / Dispersant اینجا را کلیک کنید.

توالی مناسب برای تمیز کردن غشاهای من کدام است؟ 

توالی تمیز کردن غشا 

    پاک سازی اسید

    گرگرفتگی

    تمیز کردن قلیایی

    گرگرفتگی

    ضد عفونی کننده

    گرگرفتگی

 برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فرمول شیمیایی آنتی اسکالانت عوارض آنتی اسکالانت مواد تشکیل دهنده آنتی اسکالانت فرمول تزریق انتی اسکالانت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت آب پاکسازان و آدرس abpaksazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com